About Me

My photo
Zwariowana, wiecznie twórczo zapracowana tymczasowa emigrantka ;)

kontakt/ zamawianie prac

e-mail: chrzastowska.paulina@gmail.com

Followers

Nagrodzona;)

Wyróżniona po raz piaty! jupi!! ;)

Wyróżniona ;))

Odsłony:

Tworczy pokoj - wyzwania

Tu kupuję

My Blog List

Wednesday 30 May 2012

Festyn hand made/ craft fair

Witajcie!!! Długo mnie nie było, oj długo... A to wszytsko przez przygotowania do jarmarku hand-made tzw. "craft fair". Odbył się w piątek i w sobotę. Pogoda dopisywała, było okropnie gorąco. Dlatego może malo ludzi było. Ale spróbowałam i pewnie nie raz wezmę udział w festynie. Pokazuję moje stoisko i stoisko Pani obok sprzedajacej niemowlece ubranka z kolorowymi aplikacjami. I zapraszam do Titanii na 41 Twórczy Weekend

11 comments:

  1. a Ty ile razy się tam przebierałaś:) hahaha:))

    piękne prace!

    ReplyDelete
  2. Wspaniale spędzony weekend :)

    http://anek73.blox.pl

    ReplyDelete
  3. no nie poznałam Cię.I Ty to wszystko sama,własnymi "ręcami" zrobiłaś, eee nie wierzę :D

    ReplyDelete
  4. Piękne i efektowne prace :-) Warto było czekać :-)

    ReplyDelete
  5. Paulisia, piękne stoisko miałas, brawo! dobre początki :) Polki potrafią! :)
    fajnie, ze sie pochwaliłaś :)

    ReplyDelete
  6. gratuluje udanego startu w targowaniu;piekne prace maialas

    ReplyDelete
  7. Paulinko - wspaniałe prace, mam nadzieje, że się opłacało stać tam przez dwa dni :))

    ReplyDelete
  8. Piękne stoisko i cuda na nim. Pewnie szło wszystko jak woda.

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze i każde pozostawione tutaj słowo.