About Me

My photo
Zwariowana, wiecznie twórczo zapracowana tymczasowa emigrantka ;)

kontakt/ zamawianie prac

e-mail: chrzastowska.paulina@gmail.com

Followers

Nagrodzona;)

Wyróżniona po raz piaty! jupi!! ;)

Wyróżniona ;))

Odsłony:

Tworczy pokoj - wyzwania

Tu kupuję

My Blog List

Monday 17 October 2011

Chłopięco...


Kolejny albumik w wersji chłopięcej- czyzby znudziły mi się dziewczęce motywy? ;P
Szyty, embossingowany z małą ilością dodatkow,ale szkoda mi było zasłaniać brokatowe papierki ;) Dużo zdjęć za co przepraszam;)




















13 comments:

  1. wcale nie dużo zdjęć:) mogłabym patrzeć i patrzeć!! i widzę, że wiatraczek się pojawił!

    ReplyDelete
  2. Jest przepiękny!!Bardzo lubię oglądać Twoje albumy!!!!

    ReplyDelete
  3. Cudowny! Te dodatki są rozczulające;)

    ReplyDelete
  4. Jest cudny i bardzo podobają mi się kolorki :))

    ReplyDelete
  5. bardzo mi sie podoba!!! rewelacyjne dodatki, a jak przyjda zdjecia to juz w ogole sie pieknie wypelni :)

    ReplyDelete
  6. Cudowny! I kolory i wykonanie! Piękne!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Ojejciu rewelacyjny album! Po prostu marzenie :D

    ReplyDelete
  8. mnie tez zawsze ciezko dekorowac takie piekne papierki :) ale po to je kupujemy by je wyeksponowac :)
    sliczny albumik :)

    ReplyDelete
  9. Coś pięknego. Nie mogę oczu oderwać.

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze i każde pozostawione tutaj słowo.