About Me

My photo
Zwariowana, wiecznie twórczo zapracowana tymczasowa emigrantka ;)

kontakt/ zamawianie prac

e-mail: chrzastowska.paulina@gmail.com

Followers

Nagrodzona;)

Wyróżniona po raz piaty! jupi!! ;)

Wyróżniona ;))

Odsłony:

Tworczy pokoj - wyzwania

Tu kupuję

My Blog List

Saturday 22 January 2011

Pierwsza miłosna ;)


Kartka miała być na wyzwanie w Twórczym Pokoju,ale nie zdążyłam ;/ Trudno, więc pokazuję bez zgłoszenia ;) Szczerze przyznam,ze nie lubię Walentynek, ale kartka miała nawiązywać do miłosnego wiersza, więc wyszła jak wyszła. Podoba mi sie i może zrobię nastepne;)




13 comments:

  1. Jest śliczna :)
    Piękny ten nutowy papier...wszystko cudne :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna kartka;-)
    Wszystko bardzo ładnie ze sobą skomponowane.

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyszło, ma ten klimat który lubię :)

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie bomba! Podoba mi się to połączenie kolorów:)

    ReplyDelete
  5. Szkoda,że nie zdążyłaś :( Jest taka ładna!

    ReplyDelete
  6. Piękna, z klasą i w eleganckim stylu.
    BTW, też nie lubię walentynek - dzień jak każdy inny, ot ;) Każdy dzień w roku jest idealny na wyrażanie swoich uczuć a nie tam któryś luty :)

    ReplyDelete
  7. też mi się podoba,bo nie jest różowa :D

    ReplyDelete
  8. Cudowna kartka!! Genialna kompozycja, piękna kolorystyka, super dobrane dodatki, a wręcz powalające jest to nutowe tło :) Chyba najpiękniejsza kartka miłosna, jaką do tej pory widziałam! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za komentarze i każde pozostawione tutaj słowo.